Zsírégető

Testet és lelket egyszerre lekötő mozgásformára vágysz? 

A Zsírégető névre hallgató óránkat lehet, éppen neked találtak ki. Az órán step pad és kézi súly használatával, egyszerű lépés kombinációkkal, követhető koreográfiát sajátíthatsz el minden egyes óra végére. Jól hangzik, ugye?! 

Mindeközben szuper állóképességre tehetsz szert, minden izmodat átmozgatod, kellőképpen elfáradsz, megizzadsz és közben az agyad sem a mindennapi mókuskerékkel lesz elfoglalva.

Zsírégető step:

Az óra dinamikus foglalkozás step pad használatával, melyen egy egyszerű, nem bonyolított, alaplépésekből álló koreográfiát tanulunk meg.

A gyakorlatok, lépések folyamatos ismétlése a pulzust folyamatosan magas tartományban tartja, így kifejezetten zsírégető hatású, ezért a legideálisabb kardió edzés. Egy-egy megtanult koreográfia blokk közé dinamikus erősítő gyakorlatokat is be lehet kapcsolni, hogy a zsírégetés mellett az izomtónus is fejlődjön. A step lépcsőre való folyamatos lépegetés formálja a comb- és farizmokat.

Ha szereted a pörgős, dinamikus edzéseket, ezt mindenképpen próbáld ki!
 

KIKNEK AJÁNLOTT AZ EDZÉS?

Könnyen követhető, kezdők és haladók számára is ajánlott.
 

EDZÉS HATÁSA

Közepes és magas intenzitású óratípus, egyszerű lépéskombinációval és erősítéssel.

A szervezet, 45-50 perc közepes intenzitású mozgás után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszáma a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását.

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerobic tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére.