Dinamikus jóga

Szeretsz jógázni, de mégis valami változatosabbra, dinamikusabbra vágysz? A dinamikus jóga óránk éppen ilyen. Az órán jógából vett ászanakat fűzünk össze. A gyakorlatokat mindig másképp kombináljuk, igy az óra menete mindig változatos, ugyanakkor kezdőknek is könnyedén elsajátítható. 

Az óra célja, hogy az egész testet átmozgassa és ezzel egy jobb közérzetet adjon, ami kitűnő lehet egy fárasztó nap utáni lezárásnak. Erősítő elemeket is tartalmaz, ezért edzésnek is kitűnő, ha a nyugodtabb stílusú órákat részesítjük előnyben. Ez az óratípus egyszerre fejleszti a mélyizmokat, kölcsönöz szép tartást, sőt még az alakunk is kontúrosabbá válik. Ülőmunkát végzőknek kifejezetten ajánlott a derék- és hátfájdalmak megelőzésére és enyhítésére. 

A jóga-család élénkebb, atletikusabb változata, amely az erősítésre és a rugalmasságra fókuszál.

Egy-egy gyakorlat hatása nagyon összetett: egyes izomcsoportokat ellazítja, nyújtja, míg másokat erősít.
A gyakorlatok elvégzése közben a mozgást, a légzést és a gondolatokat hangoljuk össze, tudatosan figyelünk az izommunkára. A tudatos légzés segít az agy és a szervezet oxigénellátásának javításában, ezáltal megnyugtatja az elmét és energiával látja el a testet.
 

KIKNEK AJÁNLOTT AZ EDZÉS?

A dinamikus jóga azért tökéletes sport, mert  bármilyen edzettségi szinten elkezdheted. Minden gyakorlatnak van könnyített és nehezített változata, így mindenki saját magának szabályozhatja a gyakorlatok erősségét, intenzitását korához és fizikai képességeihez mérten. Mivel saját testünk súlyával dolgozunk, a gyakorlatokat nem lendületből, hanem tudatosan, odafigyelve hajtjuk végre, a sérülés veszélye nulla.
 

EDZÉS HATÁSA

A dinamikus jóga gyakorlása alatt és után érezhetjük a növekvő energiát, vitalitást és szabadságot. A fizikai és lelki ellazulás mellett feszes vonalakra és izomtónusra tehetünk szert. 

A dinamikus jóga gyakorlása kihívás, de a kemény edzés a szellemet is megmozgatja.