Body Art

A bodyART egy olyan funkcionális tréning, amely egyszerre hat testre és lélekre. A légzés ritmikusságára épülő erősítő és nyújtó gyakorlatok sora testtudatosságra nevel minket, ami aztan tudatalatt a hétköznapi életünkben végzett mozdulatsorokba is beépül. A jógaalapú tréning egyszerre energetizál, erősít és nyugtatja a lelket.

Nálunk ez a mozgásforma is elérhető, Te próbaltad már a csoportos óráinkat?

Csatlakozz hozzánk bátran!

Szakértő oktatóink szeretettel várnak!

 

Kiknek ajánlott az edzés?

Elsősorban azoknak ajánljuk, akik a testük mellett a lelküket is erősítenék, akik szeretnék önmagukat fizikailag és mentálisan is kiegyensúlyozottabbnak érezni, belső világukkal és a külvilággal minél nagyobb harmóniába kerülni.

Diákoknak is tanácsolható a Body Art edzés, akár két vizsga között is érdemes ezekre az edzésekre időt szakítani, hiszen növeli a koncentráló-képességet, a stressztűrést és az agy teljesítményét is

Edzés hatása

A mélyizmokat dolgoztatja meg, elér olyan izmokat is, amelyeket alig-alig használunk, de látványos eredményt lehet elérni a felszínhez közelebbi, például bicepsz- vagy hasizmokkal is. A háti és a hasizmok  fejlesztésével állítja helyre a megfelelő testtartást, tehermentesíti a gerincet. A terhelést fokozatosan növelve sajátíthatják el a vendégek ezt az összetett mozgásformát. Vannak olyan állapotok, mozgásszervi rendellenességek, amelyek esetében különösen ajánlott, így például az ülő munka, a stresszhatás miatti beroskadt vállak, a görbe hát, a mozgáshiány talaján kialakult derék- és hátfájdalmak jó ellenszere.

Egy-egy alkalom során váltakoznak az energetizáló, frissítő, dinamikus és a pihentető-nyújtó, relaxáló gyakorlatsorok, különböző nehézségi fokokkal. Az edzés után egyszerre fog  felpezsdülést, kellemes fáradtságot és ellazulást érezni. A légzőgyakorlatok gondoskodnak arról, hogy a test minden szövetébe eljusson az oxigén, mintha a szervezet új üzemanyagot kapna – ez testnek és léleknek egyaránt energiát nyújt.

Már néhány alkalom is érezhetően jót tesz, de természetesen hosszabb távon alkalmazva, az életvitel szerves részeként fejti ki a legjobban a hatását.