Aerobic & Spinning óratípúsok

A hét minden napján reggel és a délutáni órákban szakképzett oktatóink számos óratípussal várják a mozogni vágyókat.

Spartan fighter

Ez az edzésforma ötvözi a saját testsúlyos és eszközös órák mozgásanyagát, hiszen saját testünkkel dolgozva kezdjük csak el tisztelni, tanuljuk meg a dinamikáját, egyensúlyát, míg az eszközök segítségünkre vannak abban, hogy a külső ellenállásokat is le tudjuk győzni.

Jóga + stretching

Lényege, hogy a testet egész egységként kezeli. Az órákon nem különálló izomcsoportok szerint mozgatja azt, hanem előnyben részesíti a mindennapi életben is előforduló, összetett mozgássorozatokat. 

Köredzés

Napjainkban sokoldalúsága és hatékonysága miatt egyre népszerűbb edzésmódszer. Kiválóan fejleszti az erőt és az állóképességet, eltérő kondíciójú emberek is végezhetik egyszerre, valamint férfiak és nők számára is egyaránt intenzív edzést biztosít.

Senior Torna

Legyünk fittek 50 felett is! Kifejezetten az idősebbek számára kifejlesztett mozgásformák egyike. Az órán átmozgatjuk az egész testet, különös figyelmet fordítva a korosztály igényeire.

Cross Training

Funkcionális edzéstípus, ahol számos sportág alapjait ötvözve többféle kondicionális képességet fejlesztünk egyszerre: robbanékonyak, gyorsak, mobilisak, erősek lesznek az edzéstípus űzői, miközben az állóképesség is fejlődik.

Body Art Deep Work 

A legújabb és legütősebb holisztikus, funkcionális tréning Robert Steinbachertől! Robert 2010-ben New Yorkban az év vállalkozójaként és legjobb nemzetközi prezentereként ECA díjban részesült, ezzel 15 éves munkája és az általa kidolgozott bodyART™ tréning koncepciója is nemzetközi elismerést kapott. Legújabb és világszerte kiváló fogadtatásban részesült tréning koncepciója a deepWORK™, ami a bodyART™ és az IRON SYSTEM™ know how-ját vegyíti.

Csoportos TRX edzés

Használd a tested a gépek helyett! A TRX-et az amerikai haditengerészet elit csapata fejlesztette ki, de mára az egyik leginnovatívabb fitness eszközzé vált világszerte. A TRX® Suspension Trainer® egy hordozható funkcionális tréning eszköz, mellyel erőt, egyensúlyt, hajlékonyságot és az ún. core izmok stabilitását tudod fejleszteni. Legyél kezdő vagy élsportoló, a gyakorlatokat a saját fittségi szintednek megfelelően tudod végezni.

Kangoo - az évezred új őrülete

A Kangoo azokat az embereket célozza meg, akik biztonságosan akarnak sportolni anélkül, hogy megsérülne a térdük és a gerincük. 

Baba mama torna

A baba-mama torna a szülést követően min. 6 héttel kezdhető meg, elsősorban a kismamák fizikai regenerálódását szolgálja, ugyanakkor a babákat is bevonjuk az óra egy részébe. 

Hot Iron 

A Hot Iron lényege függetlenül attól, hogy éppen gumikötéllel vagy súlyzóval történik az utóégető hatás elérése, az alakformálás, zsírégetés, erő-állóképesség egy órán való megvalósítása. 

Spinning

Zenés, csoportos, aerob edzés, mely hatékonyan javítja az állóképességet, szív- és keringési rendszert, kíméli az ízületeket a spin kerékpár tekerése közben, így kortól és testsúlytól függetlenül bárki számára ajánlott. 

BodyArt

Napjainkban egyre több emberben merül fel az igény, olyan gyakorlatok végrehajtása iránt, amely a mindennapi stressz alól felszabadítja őket. Ezzel egyidejűleg komplex edzést keresnek, amelyben az izmok visszanyerik rugalmasságukat és testük újra éli annak teljes funkcionalitását. Ilyen tudatos, pontos, minden részletre odafigyelő, edzést kínál a BodyART koncepció, amely Robert Steinbacher és Alexa Lée közös és több évi munkájából született meg.

Alakformáló

Egyszerű, jól követhető óra, ahol a fő izomcsoportok erősítésén van a hangsúly. Ebben az óratípusban a callanetics és a kicsit dinamikusabb kondi torna elemei ötvöződnek kellemes zenére. Az alakformáló a legnépszerűbb óratípusok egyike. Az órák során az egész testet átmozgatjuk, izmainkat tónusba hozzuk, fejlesztjük, de nem növeljük annak tömegét. Minden korosztály számára ajánlott óratípus

Gerinctréning

Egy-egy pontosan, kontrolláltan elvégzett gyakorlatsor rendszeres alkalmazása szinte „csodát” tehet, a derékfájós panaszokat jelentősen csökkentheti a kellőképpen megerősített törzsizom. A nyújtások, a mobilizációs gyakorlatok újra rugalmassá tehetnek minket, hogy ne jelentsenek többé gondot a mindennapi rutin mozdulatok sem.

Zsírégető

Közepes intenzitású aerob óra, mely a test zsírszövetének csökkenését célozza meg.

Dinamikus jóga

nem egy klasszikus jóga típusú óra, ahhoz képest kicsit élénkebb, dinamikusabb jellegű, de preventív óratípus, mely során a jógából ismert hagyományos ászanákat (gyakorlatokat) használjuk, csak azokat kiegészítjük a gerinctornából vagy akár a pilatesből vett elemekkel, gyakorlatokkal, és azokat szinte folyamatos gyakorlatsorrá fűzzük össze, így még izgalmasabbá és változatosabbá téve az órát. :)

Body Power

jól követhető óratípus, jellemzően statikus gyakorlatokkal, nagy ismétlésszámokkal és kevés dinamikus elemmel, az óra első fele "állós" részből áll, mely során step padon ill. step pad használata nélkül, mozgatjuk át és formáljuk a testünket, időközönként a pulzusunkat is megemeljük, hogy picit a határainkat is feszegessük... ;)

© 2017   Griff Squash és Fitness Club | H-1113, Budapest, Bartók Béla út 152. | tel.: +36-1-206-4065 (Pályafoglalás) | Squash pálya
squash@hotelgriff.hunguesthotels.hu

  Működteti:

Profilkártyák  |  Jelentse észrevételét  |  Használati feltételek

Griff Squash és Fitness Club | H-1113, Budapest, Bartók Béla út 152. | Pályafoglalás: +36-1-206-4065, klubvezető: +36-30-466-2335